Mój dzisiejszy gość jest bez wątpienia jednym z najlepszych autorów blogów prawniczych na Ziemi. Pan mecenas Bartosz Gajek prowadzi swojego bloga [Na ratunek kreatywnym] co prawda od dwunastu miesięcy, ale już teraz widać wyjątkowo dobre efekty tej formy promocji jego kancelarii.
Dzięki zaangażowaniu (oprócz bloga prowadzi on także podcast oraz kanał wideo – wszystko zmyślnie ze sobą połączone), wytrwałości oraz dyscyplinie blog mojego gościa kawałek po kawałku zdobywa branżę kreatywną.
Mec. Bartosz Gajek prowadzi swoją kancelarię w Krakowie. Prowadzi ją wspólnie ze swoją żoną – radcą prawnym. Jak sam o sobie mówi – prawo lubi, ale zdecydowanie kocha świat agencji marketingowych. Drugi sezon Gry o Tron ogląda od czterech lat i w jego opinii nie ma czegoś takiego, jak oddawanie swojej wiedzy za darmo – jest tylko dzielenie się wiedzą.
O czym rozmawiamy?
O znaczeniu i pomocnej roli testów osobowości, jaka jest różnica między tym co się lubi a tym co się kocha robić, dlaczego skupienie się na specjalizacji ma sens, jak rozwijać specjalizację w kancelarii, jakie są trzy filary kontent marketingu, jak oszczędzać czas prowadząc jednocześnie blog, podcast i kanał wideo. Rozmawiamy też o ponadczasowości bloga, o tym jak prowadzi się kancelarię z małżonkiem, o email marketingu, o promocji kancelarii w mediach społecznościowych, jak sobie radzić z konkurencją, o klientach z polecenia, narzędziach usprawniających działalność i jakie książki każdy prawnik powinien przeczytać. Mój gość powie także jaką radę ma dla początkujących kancelarii prawnych.
Przydatne linki: www, blog, Instagram, Facebook, YouTube, podcast. [Link do wspomnianego we wstępnie web.lex LAB jest tutaj>>].
Dodam, że podcast W drodze do kancelarii jest w uśmiechem wspierany przez web.lex 🙂
Zapraszam Cię do posłuchania naszej rozmowy!
*****
- Pobierz odcinek:
- Bezpośredni link:
- iTunes:
- Subskrypcja: Android, iTunes, RSS
{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }