Wiele razy wspominałem o tym, że obsługę klienta uważam za jedno z najważniejszych, jak nie najważniejsze (!) narzędzie promocji kancelarii prawnej. I w ogóle każdego innego biznesu. Jeśli uważasz, że chyba przesadzam, to w sumie… dobrze – poświęcaj się kontent marketingowi (który skądinąd także ma swoją wartość, ale – UWAGA! – w mądrej odsłonie) na LinkedIn, a obsługę klienta zostaw najlepszym.
Jednym z elementów obsługi klienta są sposoby i techniki „lojalizacji” klientów. Czyli uczynienia z klientów klientami lojalnymi.
Jak to robić i jak powinna wyglądać perfekcyjna obsługa klienta w kancelarii prawnej rozmawiałem z grupą prawników podczas seminarium w ramach cyklu seminariów web.lex LAB. Zapraszam Cię zatem do posłuchania obszernych fragmentów z tego wydarzenia.
Jeśli jesteś zainteresowana / zainteresowany udziałem w seminariach prawniczych z cyklu web.lex LAB, to zachęcam Cię do zajrzenia na stronę www.LAB.web-lex.pl gdzie poznasz wszelkie niezbędne szczegóły.
Tyle! Zachęcam Cię do posłuchania 39 odcinka podcastu. Dodam tylko, że podcast W drodze do kancelarii jest słonecznie wspierany przez web.lex 🙂
Pomocne linki: Optymalizacja obsługi klienta, Vicarius.
*****
- Pobierz odcinek:
- Bezpośredni link:
- iTunes:
- Subskrypcja: Android, iTunes, RSS
*****
Pozostałe podcasty z serii web.lex LAB:
{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }