Dzisiejszy odcinek podcastu poświęcony jest promocji kancelarii. Promocji za pomocą książki – papierowej i elektronicznej. W dobie mediów społecznościowych, które – w kontekście promocji kancelarii prawnej – oprócz pewnych zalet mają jednak wiele wad, książka jako narzędzie budowy marki została zepchnięta do drugiej, a może nawet trzeciej, czy czwartej kategorii.
Niesłusznie jednak. Gdyż to wciąż jest narzędzie, którym możesz aktywnie i wprost docierać do swoich klientów. I możesz to robić niejako tylnymi drzwiami, gdzie… nie tłoczy się Twoja konkurencja.
W podcaście poruszam temat promocji kancelarii za pomocą zarówno książki papierowej jak i elektronicznej – czyli popularnie nazywanej ebookiem. Ebooki zaś nigdy nie były szerzej uznawane w naszej branży jako narzędzie do promocji.
Jednak niedostrzeganie bardzo ważnych zalet wizerunkowych, jakie one ze sobą niosą, jest błędem. Wiedzą o tym najlepiej prawnicy, którzy w swoich blogach takie elektroniczne książki posiadają. O wszystkim dowiesz się z dalszej części nagrania.
Podcast został nagrany podczas jednego z seminariów web.lex LAB, podczas których z grupą prawników rozmawiamy o różnych aspektach funkcjonowania kancelarii prawnej. Jeśli chcesz również uczestniczyć w którymś z seminariów, to zapraszam Cię do odwiedzin strony www.LAB.web-lex.pl abyś mogła, abyś mógł poznać terminy następnych spotkań oraz ich tematykę i sposób zapisu na listę uczestników. Seminaria są całkowicie bezpłatne.
Zachęcam Cię zatem do zrobienia sobie chwili wolnego i posłuchania podcastu, a jako że właśnie przyszła wspaniała wiosna, to życzę Ci słońca i mnóstwo dobrego i przyjemnego ciepła!
W trakcie nagrania usłyszysz o:
- artykule mec. Marcina Surowca opublikowanym w Pokoju Adwokackim
- blogu Odroczenie kary mec. Daniela Anweilera
- blogu Prawo w transplantacji mec. Anety Sieradzkiej (która była gościem jednego z pierwszych podcastów)
- Pamiętniku Adwokata
Dodam, że podcast W drodze do kancelarii jest z radością wspierany przez web.lex! 🙂
*****
- Pobierz odcinek:
- Bezpośredni link:
- iTunes:
- Subskrypcja: Android, iTunes, RSS
{ 2 komentarze… przeczytaj je poniżej albo dodaj swój }
Ebook to świetny pomysł promocji, zwłaszcza jeśli dobierzemy do niego odpowiednią grupę docelową. Ale oprócz wiedzy merytorycznej ważna jest sama kwestia „podania” materiału, bo słabo przygotowany graficznie ebook, może znacznie zniechęcić czytelników zarówno do samej lektury jak i do samej kancelarii.
Dziękuję Panie Piotrze za komentarz 🙂
Bez wątpienia tak – strona wizualna, estetyczna jest istotna. Nie tylko przecież tekst przyciąga, chociaż jest najważniejszy. A pierwsze wrażenie to wygląd zewnętrzny, a nie meritum.
Życzę Panu dobrego dnia!
Rafał 🙂