Skuteczny blog prawniczy w kancelarii to doskonałe narzędzie jej promocji.
Szczerze mówiąc nie znajduję za bardzo jakiejś jego cechy o charakterze negatywnym, która mogłaby rzucać cień na moją opinię o tej formie prawniczego marketingu.
Może jestem nieobiektywny, bo sam przyczyniłem się (i w ciąż przyczyniam) do rozwinięcia tej formy prawniczej promocji w naszym kraju, ale jeśli porównasz sobie cechy bloga i innych form promocji, to taka analiza daje jasny obraz, ukazujący bezwzględną wyższość blog prawniczego.
W tym odcinku podcastu W drodze do kancelarii opowiadam o najważniejszych cechach bloga, które sytuują go na czele innych sposobów promocji prawniczego biznesu, a także obalam najważniejsze mity z nim związane, jak choćby taki, że blogów prawniczych jest za dużo i że nikt już nie chce ich czytać.
Opowiadam również o tym, jak skuteczny blog prawniczy w kancelarii powinien być postrzegany w parze z innymi mediami społecznościowymi.
Zapraszam Cię zatem na przygodę z prawniczym blogiem!
Będzie emocjonująco i zaskakująco! Obiecuję!
***
Posłuchaj również na:
***
Pomocne linki:
- Strona www:
- Szkolenie dot. promocji kancelarii za pomocą bloga
- „Pamiętnik Adwokata”
- Obsługa klienta, czyli jak mieć więcej poleceń
***
Podcastu słuchaj też na YouTube:
{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }