W tym odcinku poznasz mój sposób i pomysł na promocję kancelarii prawnej.
Być może będziesz zaskoczony, ale według mnie z reguły mówiąc o promocji i marketingu kancelarii poruszamy się zaledwie po powierzchni oceanu. Nie zagłębiamy się weń, aby go poznać. A nie można poznać oceanu jedynie przyglądając się falom.
Mam na myśli to, że rozmawiając o blogach prawniczych, o social mediach, o rankingach, artykułach, SEO i wszystkim innym, co wpływa na rozwój kancelarii prawnej, poruszamy się tylko po powierzchni. Tak naprawdę te wszystkie rzeczy są jedynie narzędziami. A z samych narzędzi nie da się zbudować domu.
Potrzeba do tego czegoś znacznie więcej.
Czego?
Promocja kancelarii to po prostu całość biznesu. Wszystkie jego elementy, poczynając od modelu biznesowego, przez zatrudnianie i motywowanie, przez narzędzia promocji, przez obsługę klienta po zarządzanie finansami kancelarii. Wszystko to powinno funkcjonować i działać jak dobry zespół.
Promocja kancelarii w moim przekonaniu, nie będzie działać prawidłowo, jeśli np. organizacja ta będzie miała doskonały kontent marketing, ale kulawa będzie obsługa klienta, albo proces zatrudniania nie będzie wystarczający. Tak jak w rowerze wszystkie elementy są tak samo ważne (koło przednie jest tak samo ważnym elementem jak kierownica), tak samo podobnie jest w organizacji kancelarii – wszystko powinno ze sobą dobrze współgrać, aby kancelaria miała dobrą strategię promocji i dobre jej wykonanie.
To nie jest oczywiście robota na jeden miesiąc, czy nawet jeden rok, ale nieustanna praca nad systemem kancelarii. Tego nie da się zbudować raz na zawsze. Tak po prostu już jest. W szczególności w dzisiejszym świecie.
To tyle wstępu. Nie wiem, czy was zachęciłem do posłuchania mojego monologu, czy nie, ale tak czy inaczej, życzę Wam miłego i owocnego słuchania!
***
Tego odcinka podcastu W drodze do kancelarii posłuchasz również:
***
Podcastu słuchaj też na YouTube:
{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }