Rafał Chmielewski

24 maja 2019

#033 – wywiad z mec. Katarzyną Plutą – obsługa klienta

Rafal ChmielewskiKomentarze (0)

Kiedy przygotowywałem się do postprodukcji (montażu) tego odcinka zanotowałem na kartce zdanie: Opowieść o determinacji, pracy, poświęceniu, wytrwałości i spełnianiu marzeń.

Myślę bowiem, że rzadko można spotkać osobę o takiej sile woli, jaką ma moja rozmówczyni, pani mecenas Katarzyna Pluta.

Pani Katarzyna Pluta nie poszła na aplikację adwokacką tuż po studiach prawniczych. Najpierw zawodowo zajęła się zupełnie czymś innym, założyła też rodzinę i dopiero kiedy była na to gotowa postanowiła wstąpić na ścieżkę rozwoju adwokackiego. Jej wybór był przemyślany i zdecydowany. Po samodzielnych przygotowaniach do egzaminu wstępnego z sukcesem go zdała jako jedna z kilku zaledwie procent osób przyjętych wówczas na aplikację adwokacką w Warszawie.

Podczas naszej rozmowy posłuchasz o wielu rzeczach związanych z wykonywaniem zawodu adwokata, ale ja chcę szczególną uwagę zwrócić Ci na fragment dotyczący obsługi klienta. Posłuchasz w nim o wielu interesujących rzeczach związanych z rozwojem kancelarii i rozwojem relacji z klientem. Tego fragmentu po prostu musisz posłuchać.

Ponadto rozmawiamy o sprzedaży usług prawniczych, o promocji kancelarii, o blogach prawniczych, o zaletach współpracy w formie wspólnoty biurowej, o specjalizacji prawniczej, o poleceniach klientów oraz o tym, co warto przeczytać.

Zachęcam Cię posłuchania odcinka nr 33! 🙂

Przydatne linki: Zachowek bez tajemnic, Rozwód bez tajemnicAdwokat diabła – książka.

*****

{ 0 komentarze… dodaj teraz swój }

Dodaj komentarz

Poprzedni wpis:

Następny wpis: